24.05.11

Машин альбом - частина перша

Привіт, мої хороші!

Обіцяного, як відомо, три роки чекають :)) Але я не примушу вас так довго потерпати! Біжу-несу показувати чудовий  альбом моєї подруги Маши. У Машуні золоті руки, і все, що в ті руки потрапляє, перетворюється у великі та маленькі шедеври :). Єдиний в Маши недолік - надмірна скромність, яка не дає їй завести блог і тішити людей своїми витворами. Я вирішила хоча б частково виправити цю несправедливість і показати тут альбом, який Маша зробила для свого сина  (і нашого похресника!)  Івасика. Альбом про перші шкільні роки, про вчителів і друзів. Мене вражає любов, тепло, майстерність, вигадливість, з якими зроблено кожну сторінку! Я тут спробую прокоментувати ті роботи і техніки, які я впізнала. Решту, сподіваюсь, доповнить сама авторка в коментарях.

Обкладинку я вже показувала, коли анонсувала альбом. Повторю для повноти картини. Альбом 20 на 20, на кільцях, обкладинка обшита тканиною. Застібка на магніті. Зверху композиція з паперу, все прошито машинкою. Назва - натирка,  з декоративних елементів також брадс, мереживо і фотоплівка від Тіма Хольца.

 
Але найбільша окраса, як на мене, саморобний олівчик, який притулився біля брадса!

Перший розворот і Перше вересня. Фігурні сторінки Маша брала із заготовки для альбому.

Перо - справжнє. Клякса зверху - тому підтвердження :) Назва класу - чіпборд, місце для підпису - натирка (Івасик вже все заповнив :)) Все прошито машинкою. Особливо мені тут подобається стрічка-зигзаг як елемент декору.

Зворушливо виглядає паперове мереживо, прикрашене брадсиками. І взагалі сторіночка така пастельно-ніжна, ще й у поєднанні з чудовими чорно-білими фото від Юлі Сердюкової... 

Друга сторінка першого розвороту. Зверху зліва – дзвіночок. Справа, на стилізованих папірчиках у клітинку брадс, все решта і олівчик і напис – натирки. Різні види машинної стрічки. Подобається контур фото – біло-червоно-зелений. Завершує (або ж починає)  композицію – фетровий листок із брадсами. Кольори ще майже літні, але вже по-вересневому приглушені. Сторінки гармонійно поєднуються між собою і пасують із чорно-білими світлинами.

Між сторінками першого розвороту примостився бейджик. З одного боку - ім"я школярика, з іншого - шматочок його прописів із заслуженою хорошою оцінкою (саме так, смайликами і похвалами тепер оцінюють учнів у першому класі - і це прекрасно!)
Другий розворот. На противагу першому - яскравий і контрастний - до насичених кольорових фотографій.
Подобається ідея з імітацією айстр, об"ємний портфелик, поєднання фіолетового із зеленим - при цьому сторінка не перевантажена завдяки світлому фону. Біля кожного фото позначено, який це клас - 2, 3 і 4. Напис зверху -натирка.
Ця сторінка - моя любов! Від неї віє безтурботним дитинством, святом і феєрверками! :))) Це і природньо, бо сторінка про друзів і день народження. Хоч тут і заправляє помаранчевий,  але фіолетово-зелені нотки гармоніюють із сусідньою сторінкою.Подобається, як сюди вписалась підкладка під фото.
Колеса велосипела прошиті нитками, вийшло дуже круто :) Посередині брадси, як і на педалях і квітках.
Саморобний вітрячок. Просто, але як ефектно!
Решту розворотів покажу в наступних постах, бо багато фоток! Машунь, сподіваюсь, нічого не перебрехала? Якщо що - виправляй, будь-ласка! І доповнюй коментарі!

Отож, далі буде... і дякую, що заходите!!! 

7 коментарів:

  1. Ірчичок, дуже дякую!!! Ти так точно все відчула (особливо про зелений кленовий листочок - ще не золотий, проте вже на жовтуватому фоні, бо це хоч і перший день осені, але все-таки вже ОСЕНІ)!! І так красиво описала )) Дякую тобі дуже!! І за натхнення, і просто так ))

    ВідповістиВидалити
  2. Надзвичайно гарний альбом і дуже детальні описи до кожної сторінки!
    Маша - великий молодець!
    І Ірчик молодець, що вирішила показати світу таку майстерну роботу!
    Чекаю продовження!

    ВідповістиВидалити
  3. Машунь, тобі дякую за таку красу!!! і виявляться, це неймовірно приємно - правильно відчути авторську ідею :))

    ВідповістиВидалити
  4. Наталочко, всі компліменти Маші!!! а я просто не змогла мовчати :)))

    ВідповістиВидалити
  5. шедеврально!!!!!!!!вы молодец!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...