24.03.11

замріяно/ dreaming

Привіт! Ось така вийшла сторінка про мене і мої мрії. Скажу чесно, я не збиралася робити її такою романтичною. Хотілося просто чогось пастельного.
Hi everyone! Here is the layout about me and my dreams. Frankly speaking, I didn't mean to make it so romantic. I just wanted to create something in tender colors.



А почалося все з того, що мені дуже сподобаласяця сторінка, запропонована для скрап ліфтингу на польському сайті Art-Piaskownica. Ну не могла я лишитися осторонь :)) Кольори підбирала за палітрою №11 блогу "Подари кусочек счастья" - це "мої" кольори, навіть "мої-мої"

I decided to make the layout, 'cause I liked very much this work for scraplift challange at Art-Piaskownica. I just could not pass by :)) The colours are from palette # 11 "Подари кусочек счастья" - these colours are my favorite - they are so "mine" :)

Сторінка вийшла дуже проста, але перевантажувати її не хотілося. Основні елементи декору - натирки - це і заголовок, і метелики, і завитки. Метелики і завитки були затемні і вибивалися з загальної атмосфери, тому я їх затерла трохи білою фарбою для штампів. А ще з декору мереживо і пташка, вкрита кракелюром.

My lift is quite simple, but I didn't want too much details. I used a lot of rub-ons (the title, butterflies and curls) and faded them with white ink (rub-ons were too dark). I also decorated my layout with the lace and crackled bird.



Дякую, що заходите! Бажаю всім натхнення! Thank you for stopping by! Get inspired!

8 коментарів:

  1. Сторіночка дуже ніжна! Як і майстриня, яка її створила. :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ірчичок, мрійливо! Гамма така спокійна, затишна. А що там під фото, під папірчиком - це акриловою фарбою зроблений фон? Єдине, я б можливо іншими ножицями край зробила, не такими зубатими )) Бо вся сторінка м*яка, а ті два бордюрчики трохи кусаються ))

    ВідповістиВидалити
  3. Пташка - надзвичайна! Записуюся і на майстер-клас по кракелюру ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Машичок! Так, фон - акриловою фарбою, тут я йшла за оригіналом. А мені, навпаки, сподобались ці дрібні хвильки для контрасту, а то все якось занадто вже м"яко і заокруглено :) хоча я ще на них подивлюся. А кракелюр тут - простіше не буває. Вирізала пташку з паперу і вкрила Ranger'івським кракелюром. Висохло - потріскалось. Все :)

    ВідповістиВидалити
  5. Тяжело с непривычки читать украинскую речь... =))) Благо дело, практика чтения уже имеется, так что с горем пополам дочитала (что не дочитала, то допереводила с инглиша)... =))) от странички в восторге! она действительно романтичная... и "зубастые" бордюры мне показались в пору!.. красиво!..

    ВідповістиВидалити
  6. спасибо большое! очень приятно! и отдельное спасибо, что прочитали :)я инглишом как и решила дублировать, чтобы больше людей смогли читать. Хотя в сайтах на разных языках есть своя польза - я вот уже практически выучила польский :))

    ВідповістиВидалити
  7. очень стильно получилось! спасибо за участие в задании "Подари кусочек счастья". Удачи!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...