10.05.11

ЦУКЕРОЧКА як ліки від творчої кризи!

Привіт, дорогі мої!

Якось так все навалилося останнім часом, аж руки опустилися, і вже місяць нічого путнього творити не вдавалось. Кілька разів розкладала все, сиділа, а тоді складала назад - нема натхнення.

Раніше я тільки читала про такий стан у інших і знизувала плечима, а от і саму застала зненацька творча криза...

Але вже відчуваю ознаки одужання - знайоме поколювання в пальцях,  бажання пробігтися по сайтах друзів - хто що натворив, поки мене не було, вже знову з цікавістю переглядаю завдання на челенджах :))

А днями отримала потужний заряд оптимізму - прийшла довгожданна посилочка від Елки, а там неймовірної краси папір!!!


Альона, ДЯКУЮ, ДЯКУЮ, ДЯКУЮ!!!


Папір фантастичний, я обов"язково пущу його в роботу і постараюсь зробити щось таке, що подарує радість ще комусь!
Особливо зачарували мене ці маленькі вінтажні папірчики. А ось вони зі зворотнього боку, гляньте, яка краса!!!


  Так що приймайте назад блудну дочку :) Геть кризу!!! Надворі весна, тож буду творити, черпати радість у творчості і старатись дарувати її іншим!

Дякую мої хороші, що ви заходите і підтримуєте, що б не сталося! Я дуже-дуже це  ціную!  

6 коментарів:

  1. Папір чудо-чудовний! Впевнена, натхнення не примусить себе чекати! ))) А ми чекаємо з нетерпінням нових робіт )

    ВідповістиВидалити
  2. Ірчичок, ми чекатимемо, скільки треба! Але, думаю, з таким гарним папером незабаром з"являться і нові гарні ідеї!

    ВідповістиВидалити
  3. Ирина, рада, что наконец-то долетела конфетка :))

    ВідповістиВидалити
  4. Папір дуже гарний! Ірчик, не сумуй, усі кризи проходять ;) Бажаю швидшого одужання! Люблю тебе, larosh

    ВідповістиВидалити
  5. дякую, дівчатонька! насправді, ваша підтримка - найкращі ліки від будь-яких криз!!! Я вас дуже-дуже люблю!

    ВідповістиВидалити
  6. Елена, да, наша почта умеет удивлять своей "скоростью" :) Я уже боялась, что конфетка потерялась в пути, и очень рада что она благополучно добралась ко мне :))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...