25.12.11

новорічно-оптимістичне

Привіт!

Щасливого Різдва усім, хто його святкує сьогодні!
Щастя і радості вам!

Новий рік все ближче - аж не віриться, що тільки тиждень лишився.

Ще купа справ недороблених, але все це потроху витісняє цей особливий святковий дух. У моєму домі вже поселився запах хвої і мандаринок. І коробка з прикрасами стоїть розпакована.

І хай наступного тижня ще купа біганини, і хай я не поїду в новорічну подорож, як планувала, і хай я працюю 1 січня  - у мене все-одно новорічний настрій :))) Чого і вам бажаю!

У передчутті свята вийшла трохи дитяча листівочка в клітинку і горошок - проста і оптимістична.


Кілька видів паперу (цифри і напис теж вирізані з паперу і наклеєні на картон), стрічка і фетрова сніжинка, оздоблені салативими напівбусинками (стрічка теж салатова в горошок - просто колір погано передався). Сніжинку вирізала з новорічної фетрової серветки, яку побачила в супермаркеті (заради цієї сніжинки і купила :)))  ще лишилось достатньо фетру - піде на майбутні експерименти.

Нічого не тонувала і не зістарювала - хотілося чистих кольорів



 
У планах у мене ще хоча б кілька  новорічних листівок - щось таке біло-блакитно-ангельське, і щось вінтажне і..., і..., і...  Щось я пізно прокинулась цього року! :))

Нехай жодні дрібні негаразди не затьмарять вам святковий настрій - бо свято, воно в душі!

Радості усім! і дякую, що заходите!

4 коментарі:

  1. Ірчик, листівочка справді додає святкового настрою! Дякуємо за привітання!

    ВідповістиВидалити
  2. І чекаємо щось біло-блакитно-ангельське, і щось вінтажне і..., і..., і... Одним словом, я рада, що у тебе прокинулося натхнення! Нехай Муза не покидає тебе!

    ВідповістиВидалити
  3. Обожнюю фетрові прикраси! А листівка, справді, така настроєва, сонячна!! Так і хочеться сказати: "Мороз и солнце, день чудесный" :-)

    ВідповістиВидалити
  4. дякую, мої хороші! Веселих вам свят!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...